Notebooky Acer

NOTEBOOKY ACER

. . . špičková mobilní technologie
Nižší ceny než v kamenných obchodech Acer
Jak nakupovat   FAQ   Jak vybírat notebook   Značka Acer   Recenze notebooků   Záruka a servis   Kontakt
Vyhledávání
 
 
 
 

Modelová řada
  Notebooky
Tablety
Acer Aspire
Acer Extensa
Acer TravelMate
Acer Ferrari
Zobrazit všechny


Empowering technology Acer
Operační paměť
Paměť 1GB RAM
Paměť 2GB RAM
Paměť 3GB RAM
Paměť 4GB RAM
Paměť 6GB RAM
Paměť 8GB RAM
Úhlopříčka 11"

Úhlopříčka
Úhlopříčka 12"
Úhlopříčka 13.3"
Úhlopříčka 14"
Úhlopříčka 15.4"
Úhlopříčka 15.6"
Úhlopříčka 16"
Úhlopříčka 17"
Úhlopříčka 18.4"

Netbooky
   - Úhlopříčka 8,9"
   - Úhlopříčka 10"

Příslušenství k notebookům
   - Klávesnice a baterie
   - Paměťové moduly
   - Brašny Dicota a příslušenství

 
 

Produkty Acer
  Notebooky Acer
Notebooky Acer


 
 

Jak nakupovat v našem eshopu?
 

FAQ - Často kladené otázky

Jak dlouho trvá dodání objednaného zboží?
  • Většinu zboží máme přímo na skladě a při objednávce do 12h dodáváme do druhého pracovního dne. Pokud zboží nemáme přímo na skladě, termín dodání je nejčastěji do 3 pracovních dnů. Pokud nemá objednané zboží skladem ani výrobce, budeme Vás kontaktovat a možný termín dodání zboží Vám upřesníme.
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
  • Naše prodejna v Brně je od 1.6.2009 z důvodu kompletní rekonstrukce budovy uzavřená a osobní odběr zde není možný. Máte-li o zboží velmi vážný zájem a nedůvěřujete dodávce zboží prostřednictvím dopravců PPL, DPD nebo České pošty, jsme schopni dohodnout se s Vámi na osobním odběru v sídle naší firmy na Severní Moravě (viz. Kontakt). V takovém případě je zapotřebí dohodnout se telefonicky nebo emailem.
Jaké jsou způsoby dopravy a cena?
  • V současné době expedujeme zásilky Českou poštou, balíkovou službou DPD nebo PPL. Aktuální cena jednotlivých způsobů dopravy je uvedena v menu / záložka "Doprava".
Zasíláte i na Slovensko?
  • Ano, zboží zasíláme na Slovensko zásilkovou službou PPL. Je možno zaslat na dobírku, nebo bankovním převodem. Dodání je nejčastěji do 3 pracovních dnů. Cena výrobku je přepočítána dle aktuálního kurzu koruny, platí se v EURO.
Jak se řeší reklamace?
  • V případě, že se Vám zakoupený výrobek pokazí v záruční době (24 měsíců), řešíme reklamaci přímo s výrobcem. Nejčastějším způsobem je oprava či výměna za nový kus. Pokud se již výrobek nevyrábí, můžete si vybrat z naší nabídky výrobek podobných vlastností nebo nárokovat vrácení kupní ceny. Návod jak postupovat v případě opravy naleznete v menu / záložka "Záruka", v případě dotazů nás kontaktujte.
Je možnost vrácení či výměny zboží za jiné?
  • Pokud Vám objednané zboží z různých důvodů nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů od zakoupení vyměnit za jiný výrobek či vrátit. Předpokladem je nepoužívané, nepoškozené a originálně zabalené zboží s kompletním příslušenstvím. V takovém případě nás kontaktujte a dohodneme se na dalším postupu.
Jak se vyřizuje má objednávka?
  • Po odeslání objednávky můžete kdykoliv sledovat stav jejího vyřízení. Stačí když se přihlásíte pod své zvolené jméno/heslo a podíváte se do záložky "Objednávky". Zde naleznete předpokládané datum dodání, datum odeslání, číslo balíku a online sledování doručování, výpis Vašich objednávek a také kontakt na obchodníka, vyřizující Vaši objednávku.
Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku?
  • Napište nám nebo zavolejte! Váš dotaz se budeme snažit zodpovědět v co nejkratším termínu. Všechny kontakty naleznete v menu / záložka "Kontakt", nebo v pravé části obrazovky.
 
 

Notebooky v akci
 

 
 

Acer Ferrari
 
Acer Ferrari
Multimediální zábava v neuvěřitelné kvalitě! To jsou notebooky Acer Ferrari

 
 

Kontakt
   
 

Vytvořil COMPUTERWEB :: All rights reserved © 2018
NOTEBOOKY-ACER - Široká nabídka notebooků Acer za nízké ceny.
sitemap.xml